Właścicielem sklepu jest firma Uzin - Centrum Sprzedaży:
"Uzin - Centrum Sprzedaży"
ul. Ligonia 20
40-036 Katowice
tel. (032) 251-41-90
kom. 0-509-031-811
e-mail: sklep@uzin-centrum.pl
Regulamin korzystania z serwisu
- Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podawane są w złotych polskich.
- Faktura VAT lub paragon - zgodnie z życzeniem klienta - dostarczane są wraz z przesyłką lub odbierane przez klienta w siedzibie firmy.
- Zamówienia w sklepie internetowym przyjmowane są 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych pełnych danych kontaktowych wraz z numerem telefonu i adresem e-mail.
- Wszystkie zamówienia od nowych klientów wymagają telefonicznego potwierdzenia. Brak możliwości potwierdzenia zamówienia może spowodować zaniechanie jego realizacji.
- Zamówienia stałych klientów, poza zamówieniami wymagającymi dodatkowych ustaleń, realizowane są automatycznie.
- Klienci na bieżąco informowani są o statusie zamówienia pocztą elektroniczną na adres podany przy rejestracji.
- Zamówienia potwierdzone i przekazane do realizacji (wysyłki) nie podlegają anulowaniu.
- Zamówienia wzbudzające wątpliwość i niemożliwe do potwierdzenia mogą zostać odrzucone.
- Zamówienia nietypowe o dużej wartości mogą wymagać zapłaty części lub całości wartości zamówienia "z góry" (przedpłata).
- W przypadku wyczerpania zapasów magazynowych zamawiający informowany jest niezwłocznie o zaistniałej sytuacji i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji.
- Zamówione towary dostarczane są pod adres wskazany przez zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia.
- W przypadku płatności obsługiwanych przez serwis DotPay.pl czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu do 21 dni ze względu na procedury AllPay.pl
- Wszystkie towary sprzedawane przez firmę Uzin - Centrum Sprzedaży objęte są gwarancjami producentów. Wszelkie informacjie dotyczące warunków gwarancji oraz zasad postępowania reklamacyjnego możliwe są do otrzymania w siedzibie firmy lub pocztą elektroniczną sklep@uzin-centrum.pl.
- Oferty promocyjne aktualne są do wyczerpania zapasów magazynowych i nie podlegają łączeniu. Zastrzegamy sobie prawo do zakończenia promocji bez konieczności informowania o tym klientów.
- Dane podawane podczas rejestracji przetwarzane są zgodnie z "Ustawą o ochronie danych osobowych" z 29.08.1997 i wykorzystywane jedynie na potrzeby realizacji zamówień.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
- We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Dostawa
- w promieniu 30km od Katowic dostawa GRATIS (tylko przy zamówieniach powyżej 200 PLN)
- na terenie całej Polski przy zamówieniach do 3000 PLN - koszt dostawy 40 PLN
- na terenie całej Polski przy zamówieniach powyżej 3000 PLN - dostawa GRATIS
- poza granicami Polski - koszt dostawy negocjowany z klientem
Na terenie Polski towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub Masterlink zgodnie z cennikiem spedytora pod adres
wskazany na zamówieniu.
Płatność
- przelewem na rachunek bankowy firmy Uzin - Centrum Sprzedaży (przedpłata):
"Parkiet-Styl" Sp. j. Bożena Szot, Wiesław Frąckowiak
ul. Ligonia 20
40-036 Katowice
PKO I o/Katowice
Numer konta: 58 1020 2313 0000 3202 0170 9344
Na poleceniu przelewu lub blankiecie pocztowym należy wpisać numer zamówienia otrzymany w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.
- gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera lub bezpośrednio w siedzibie firmy
- kartą kredytową za pośrednictwem serwisu DotPay.pl (chwilowo niedostępne)
Zwroty i reklamacje
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
- Reklamacje z tytułu rękojmi uwzględniane są wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
|